بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


باشگاه استقلال: اجازه جدايي به قاضي نمي‌دهيم

http://axgig.com/images/73992027005046262650.jpg

مسئولان باشگاه پرسپوليس که امروز جلسه‌اي را با محمد قاضي براي بازگشت به اين تيم برگزار کردند نمي‌توانند از اين بازيکن استفاده کنند.
علي فتح‌الله‌زاده در خصوص اين موضوع گفت: اصلاً اجازه جدايي به محمد قاضي را نمي‌دهيم و بازگشت او به پرسپوليس ممکن نيست.
وي تأکيد کرد: قاضي با ما قرارداد امضاء کرده و حتي چکي که در اختيار او گذاشتيم نقد شده است، به اين ترتيب باشگاه اجازه جدايي به او را نخواهد داد.
بزرگترین پیروزی:
با چه بازیکنانی این فصل هم قهرمانی آسیا و هم قهرمانی لیگ و جام حذفی را نشانه رفته ایم!وقتی بازیکنی  هنوز دلش با تیم سابقش هست و یا بازیکن دیگری به فکر پیشنهادات خارجی و ....درصد موفقیت تیم را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد!
مهمترین دلیلی که باعث شد استقلال سال قبل موفق شد به مقام قهرمانی برسد،هم دلی و اتحاد بازیکنان و کادرفنی بود.این ویژگی فعلادر بین بعضی از بازیکنان این فصل استقلال دیده نمیشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 4 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,نقل و انتقالات,محمد قاضی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com